 2 lutego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie odbył się Pokaz Fryzur Karnawałowych zorganizowany z udziałem uczniów klas Technikum Usług Fryzjerskich oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej o zawodzie Fryzjer. Uczniowie przedstawiali swoje dzieła rodzicom przybyłym na wywiadówki. Można było zobaczyć fryzury w kategorii klasycznej oraz awangardowej. Uczniowie w ten sposób ukazali rodzicom swoje fryzjerskie umiejętności zdobyte na cotygodniowych zajęciach praktycznych jak i na praktykach w salonach.  Pokaz fryzjerski jest niezwykle rozwijającą formą, dzięki której uczniowie nabierają pewności siebie, pobudzają wyobraźnie i po raz pierwszy mogą pochwalić się swoim nabytym fachem.
2 lutego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie odbył się Pokaz Fryzur Karnawałowych zorganizowany z udziałem uczniów klas Technikum Usług Fryzjerskich oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej o zawodzie Fryzjer. Uczniowie przedstawiali swoje dzieła rodzicom przybyłym na wywiadówki. Można było zobaczyć fryzury w kategorii klasycznej oraz awangardowej. Uczniowie w ten sposób ukazali rodzicom swoje fryzjerskie umiejętności zdobyte na cotygodniowych zajęciach praktycznych jak i na praktykach w salonach.  Pokaz fryzjerski jest niezwykle rozwijającą formą, dzięki której uczniowie nabierają pewności siebie, pobudzają wyobraźnie i po raz pierwszy mogą pochwalić się swoim nabytym fachem.




 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    