 W szkole ogłoszono konkurs na stworzenie projektu graficznego wykorzystywanego jako Szkolnego Centrum Mediacji, logo rozpoczynającego niebawem działalność. Do jury wpłynęło 7 prac.
W szkole ogłoszono konkurs na stworzenie projektu graficznego wykorzystywanego jako Szkolnego Centrum Mediacji, logo rozpoczynającego niebawem działalność. Do jury wpłynęło 7 prac. 
Komisja konkursowa wybrała pracę wykonaną przez uczennicę klasy 4 TFE- Emilię Karcz. Zwyciężczyni serdecznie gratulujemy.
Ponadto jury wyróżniło 2 prace: Agnieszki Ludwiczak z kl. I LR oraz Sandry Marszałek z kl. 2 A
Nagrody zostaną wręczone na najbliższym apelu.
 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    



